7 de junho de 2020 02:47:28 ART
Geçen hafta oyunu oynuyorum ve tüm bu etkilerin şaşırtıcı derecede sorunsuz bir karışımı, ancak telefonunuza rahatça oturan sıkı, aerodinamik bir pakette. Clash Royale karmaşık strateji oyunlarına, Brawl Stars rekabetçi atıcılara. Ana mod, ekibinizin 10 mücevher alması ve daha sonra zaman bitmeden onları koruması gereken takım tabanlı bir savaştır. Brawl Stars, üstten bir perspektiften meydana gelir ve çok gevşek, çizgi film hissi verir; Eğer bir çalının içine girerseniz, gözden kaybolursunuz ve geri çekip bir sapan gibi ateş ederek saldırırsınız.Savaşçılar arasında büyük favorilere sahip bir silahşör, duygusal bir kaktüs ve ayı takım elbiseli bir kız var. İlerleme Clash Royale'a benzer: oynadıkça jeton ve anahtarlar kazanırsınız, bu da yeni karakterlerin kilidini açabilecek yağma kutuları ve mevcut dövüşçülerinizi yükseltme yeteneği sağlar.
brawl stars hile Ayrıca, esas olarak kozmetik kaplamaların kilidini açmak için kullanılan mücevher adı verilen premium bir para birimi de vardır.Battle royale dahil olmak üzere daha çok oynadığınız yeni modlar da açacaksınız. Beklediğiniz gibi, PUBG veya Fortnite gibi şeylere kıyasla işler bu modda biraz geriye doğru ölçeklenir. Diğer 100 oyuncuya karşı savaşmak yerine, her arenada 10 savaşçı bulunur ve ayakta kalan son kişi kazanır. Arkasına saklanacak çok fazla kapak var ve evet, zehirli bir bulut, savaş alanını daraltarak sürekli kapanıyor. Brawl Stars ile ilgili en şaşırtıcı şey, ne kadar iyi hissettirdiği; mobil atıcılar dokunmatik ekranların yanlışlığı nedeniyle kötü bir şekilde sinir bozucu. Brawl Stars mükemmel değil, ama bir şekilde kendimi kontrollerle savaşırken bulmadım.Oyun her zaman çok düzgün değildi. Brawl Stars'taki gelişme yaklaşık dört yıl önce başladı ve başlangıçta proje lideri olarak görev yapan bir tasarımcı ve programcı Jon Franzas'a göre, o zaman çok değişti. Örneğin, oyun yumuşak başlatmayı ilk vurduğunda, portre modunda oynandı ve karakterinizi hareket ettirmek için ekrana dokunduğunuz bir kontrol şeması kullandı. Ancak insanlar oynamaya başladığında, geliştiriciler hareketin çalışmadığını fark ettiler. Çoğu oyuncu, sınırlı ekran alanı nedeniyle portre modunda uygulanması zor olan sanal bir joystick kullanmak istedi.Bu Brawl Stars'ın bu kadar erken beta olmasının nedeninin bir parçası. Franzas, “Bir şirket olarak bu tür oyunlarla ilgili çok fazla tecrübemiz yok” diye açıklıyor. “Bu yüzden çok erken, çok ham ve bitmemiş bir halde başlatmak istedik.” Oyun her zaman çok düzgün değildi.
Este post foi editado por mahnoor buri em 13 de junho de 2020 08:56:07 ART"